dilluns, 29 de novembre del 2010

Entrevista a l'Enric Contra.

A continuació, podem veure l’entrevista a l’Enric, el substitut de la Dolors Cailà. Actualment, l’Enric ja ha marxat de l’institut perquè ja ha tornat la Dolors.

1-Quines assignatures has fet a l’institut?

He fet socials, geografia, història i alternativa.


2- T’agradaria quedar-te?

Sí, evidentment, però no depèn de mi.


3-Què vas pensar el primer dia sobre els alumnes de l’institut?

Res, el primer dia no vaig pensar res; es necessita una setmana per començar a conèixer l’alumnat i poder veure com són realment.


4- I què en vas pensar, de l’institut?

Quan vaig veure que m’havia tocat a Tordera, vaig pensar que era molt lluny de casa i que era un edifici. Dic que em vaig alegrar que fos un edifici, perquè jo he estat a un institut de barracons, i és molt més fàcil donar classes a un edifici. Encara que aquí també hi ha barracons, però no a totes les classes.


5- Has tingut problemes per poder fer classe?

No, exclusivament quan els alumnes no estan per la feina i distorsionen la classe.


6- Què t’ha semblat aquest trimestre?

M’ha semblat un bon trimestre.


Sheila Floris i MMar Muntada.