dilluns, 7 de febrer del 2011

ENTREVISTA A RAFA MARTÍN FIGUERAS

1- Quant fa que estàs en el món de la música?
-Estic en el món de la música des dels 7 anys, quan els meus pares em van apuntar a solfeig de
Piano.
2- Per què vas escollir la guitarra com a instrument?
-Perquè és un instrument que m’ha atret sempre, i perquè els meus companys el tocaven.

3- Quin és l’estil de música que més t’agrada escoltar i tocar? –per què?
-M’agraden tots els estils de música, però en especial el Heavy Metall.

4- Fas algun esport? –per què l’has escollit?
-Sí, el bàsquet; L’he escollit perquè es un esport que m’agrada i, a més, sóc alt.

5- Has compost alguna cançó pròpia?
-Sí algunes, sobretot de rock.

6- A part de la guitarra toques algun instrument més?
-Sí el piano, la flauta i a vegades el potet... (ha ha ha ha)

7- Quin va ser el teu millor moment durant la teva carrera?
-El millor moment és l’actual.

8- I el pitjor?
-Quan me’n vaig anar d’un grup.

9- Dels alumnes de l’IES lluís companys tens algun alumne de guitarra que pugui arribar a ser famós/a?
-No, perquè encara queda molt de temps per decidir ja que només tenen 14-15 anys.

10- Què vas pensar el primer dia que vas arribar a l’institut? –i ara què penses?
- Vaig pensar: Ostres! Quin pal treballar una altra vegada...Uf. I ara penso que esta bé treballar
aquí.

Lluís Garcia Cara, Elisabeth Barón Villá. - 3r A i B