dilluns, 11 d’abril del 2011

Enquesta Reinalda

1. 1.Des de quan estàs a l’ institut?

- Des de fa més o menys 10 anys de estic a l’ institut

2. 2.Com és el funcionament de les teves classes?

- Dons primer començo explicant el tema que toqui i després poso deures, i si els alumnes tenen qualsevol dubte dons deixo un temps per que preguntin. Llavors la classe també depèn de quin curs sigui i quin grup, perquè els nens de cada lloc són diferents.

3. 3.Abans de cada classe les prepares?

- Sí, les preparo un dia abans a casa.

4. 4.Tens bon rotllo amb els teus companys de feina? I amb els alumnes?

- Sí, amb els meus companys em porto molt bé, tots són molt agradables i amb els alumnes també, menys alguna vegada quan m’enfado amb algun alumnes que no deixa fer classe.

5. 5.Tens algun alumne que reiteradament distorsioni la el normal funcionament de la classe?

- Sí, noms no puc dir però si que hi ha almenys algun a tots els cursos.

6. 6.Creus que el material del institut tindria que ser mes abundant?

- Jo crec que si, perquè per exemple a algunes aules d’informàtica no hi han suficients ratolins i a vegades tenen que anar a demanar a altres classes.


Mario i Ariadna