dilluns, 11 d’abril del 2011

Entrevista a José Antonio Cabrera Fernandez

Tinc 54 anys, porto 30 anys en aquest ofici i estic content del que he fet a la vida. Em considero una persona amb una autoestima molt alta i quan m’aixeco al matí i em miro al mirall penso en la gran persona que sóc.

1. Què vas fer abans d’aquest treball?

Abans de treballar en aquest ofici vaig ser: lampista, conserge a la Modelo, vigilant en un centre de menors, vaig estar al departament adjunt de la presidència,

2. Quins títols tens?

Tinc el graduat, el BUP, i l’accés de la universitat per més de 25 anys.

3. Et va costar molt arribar fins aquí?

No, oposicions.

4. En què consisteix el teu treball?

Consisteix en fer fotocopies, tenir cura de la canalla, tenir cura del correu, controlar el centre en general.

5. Quines alternatives tens si deixes aquest treball?

Cap.

6. Alguna vegada t’has plantejat deixar aquest ofici?

No.

Leandro Alonso, Laia Ayllon i Marc Pilo