dimarts, 4 de maig del 2010

Un bomber visita l'IES

Hem entrevistat un bomber, aprofitant les activitats de Sant Jordi, que ha vingut a l’institut a fer una xerrada per als de Batxillerat. Es diu Jordi Pagès Castellà. Ell ens ha contestat a les següents preguntes:

Quant fa que treballes com a bomber?

Fa aproximadament uns 11 anys.


Per a quin cos treballes?

Per al GRAF.


Per què vas triar aquesta professió?

Perquè m’agraden els boscs.


Quina és l’època de l’any amb més sortides?

A l’estiu (Des del 15 de juny al 15 de setembre).


Una experiència bona que ens vulguis explicar--)

Que una vegada vaig anar a una escola de primària a plantar arbres, però en comptes de plantar-los els van talar.


Una experiència dolenta que ens vulguis explicar-)

Que em van cremar el cotxe. Vam anar cap a un incendi, llavors vaig aparcar el cotxe on tocava, i aleshores, amb un cop de vent, el foc va anar cap al meu cotxe i se'm va cremar tot : la roba, les claus, tot.


Quins consells donaries a qui es volgués dedicar a aquesta professió?

Que és molt important l’esforç, no només com a bomber, sinó també com a persona.


Entrevista elaborada per:

Wellington 3b

Fran 3b