dilluns, 10 de gener del 2011

REPORTATGE SOBRE ALUMNES QUE ELS AGRADA LA MUSICA

Hem fet un reportatge sobre els alumnes que els agrada la musica i que han anat o no a una escola per cantar o que simplement els agrada cantar, ho fan per hobby.

Quatre alumnes de l'institut de diferents cursos s’han ofert per contestar a les nostres preguntes. Són els següents:

1- Eli 2- Leandro 3- Nicole 4- Sofia

· Quin tipus de música escoltes?

1- Flamenc

2- Rap

3- De tot

4- Pop

· Com és la teva sensació quan cantes?

1- Em sento a gust

2- M’excito

3-

4- Inexplicable

· On has après a cantar? Vas a classes?

1. Vaig aprendre a classes, però els dissabtes vaig a classes

2. Al carrer, No

3. A casa, no

4. A casa amb els amics,no

· Saps fer les entonacions adequades?

1.

2. No

3. A vegades

4. Segons quan

· Normalment cantes en públic?

1. Sí, em sento agust

2. Sí, a vegades

3. No

4. Quan hi ha molta gent, no puc

· Desafines molt ?

1. No gaire

2.

3. No

4. Sovint

· Comprovació de com canta:

1. Molt bé, té una veu molt bonica i dolça

2. Genial, canta rap perfectament i no s’entrebanca per cap paraula.

3. Regular, però sempre es diu que el que compta es la intenció, i si li agrada cantar

4. Normal, algunes cançons d’aquest estil les canta molt bé

Reportatge realitzat per: Mario Miranda Peña i Ariadna Coca Romera