dilluns, 7 de març del 2011

REINALDA

1. Des de quan estàs a l‘institut?

- Estic a l’IES Lluis companys fa uns 9 o 10 anys, no estic gaire segura; des de llavors fins ara està sent una experiència molt agradable.

2. Com és el funcionament de les teves classes?

- Depèn de l’aula, el cicle, els alumnes si són distorsionadors o són més aviat tranquils.

3. Abans de cada classe la prepares?

- Normalment sí, miro els llibres que tinc per casa, el llibre de l’institut i altres fonts com per exemple l’internet.

4. Tens bon rotllo amb els companys de feina? I amb els alumnes?

- Sí, amb els companys de feina em porto bastant bé, són molt agradables. I amb els alumnes, amb algun que altre tinc discussions.

5. Tens algun alumne que reiteradament distorsioni el normal funcionament de l’aula?

- Sí, a cada aula sempre n’hi ha un que és el que trenca la classe, és a dir, que fa una gràcia i entreté a tothom.

6. Creus que el material de l’institut hauria de ser més abundant?

- Segons, per exemple a l’aula d’informàtica d’algunes classes farien falta més ratolins, però generalment no trobo falta de material.



PePer: Laia Ayllon Olivares i Ariadna Coca Romera.