dilluns, 28 de març del 2011

*Què és el que vols


-Com pots veure el teu futur amb les expectatives que tens?

·Dana: Ella veu bé les seves expectatives, llevat per les notes que treu i el comportament que té

·Dani: Ell no veu be les seves expectatives de futur ,perquè no té un bon comportament a classe i no treu bones notes.

·Eva,Santi: Ells dos tenen les expectatives de futur molt clares i molt bones.

-Què vols ser de gran o què creus que seràs?

·Dana: Ella vol ser professora dels infants.

·Dani: En Dani vol ser constructor

·Eva: Vol ser ballarina professional

·Santi: En Santi vol estudiar INEF; li agradaria ser professor d’ educació física.

-Quin creus que serà el teu futur en el tema del amor?

·Dana, Dani, Eva, Santi: Creu que anirà bé però amb algun sotrac emocional.

Com creus que acabarà la teva vida,o com t’agradaria acabar-la?

·Dani :La vida m’agradaria acabar-la sent feliç i si pot ser amb diners i amb algú que m’estimi com sóc i tingui fills.

·Dana:Jo vull acabar-la sent feliç i amb diners com tota la gent i fent realitat els meus somnis i que es compleixin.

·Eva:M’agradaria acabar-la amb diners, és a dir, sent rica i amb una família amb fills, que m’estimin i clarament sent feliç.

·Santi:Vull tenir fills i ser feliç i estar amb algú que m’estimi.

Què és el que més desitjaries en aquest moment?

·Dani:Estar amb la família i ser feliç i sense cap problema.

·Dana:Vull ser feliç i estar bé amb la família.

·Eva:M’agradaria treure’m la carrera de ballarina i ser feliç amb la família.

·Santi:El que vull és estar bé amb la família i sortir de la crisi.

Creus que seràs feliç sempre?

·Dani:No sempre, algun problema tindré.

·Dana:No sempre, perquè la vida no és mai un passeig de flors i violes.

·Eva:No sempre; sempre en alguna cosa o una altra pots tenir un problema.

·Santi:No sempre, algun problema hauré de tenir.