dijous, 29 d’abril del 2010

Entrevista al protagonista de l'obra 'Grease'

Entrevistem als protagonistes i a la coordinadora de l'obra Grease, que es va fer el dijous 22 d'abril al teatre Clavé.
Els protagonistes que entrevistem els van interpretar en Fran Ocaña Fernàndez i la Miranda Cortés Noller i la coordinadora Verònica Muñoz (professora d'anglès).

Fran Ocaña Fernández

1. Quin personatge vas representar a l'obra?
Danny Zuko (John Travolta).

2. Com et vas sentir a l'estar a sobre d'un escenari? Vas sentir vergonya?
Al principi de l'obra, nerviós, però després molt a gust.
Vaig sentir vergonya a estones.

3. Com creus que va anar l'obra?
Jo crec que va anar molt bé, encara que vam tenir alguns errors, però segons la gent no es van notar.

4. Estaves molt nerviós moments abans de l'obra?
Molt i molt. Dues hores abans estava molt nerviós, però quan faltaven trenta minuts ja
no podia més, em moria dels nervis.

5. Et va costar molt memoritzar el teu paper?
Bastant. Eren 36 frases que vaig haver d'estudiar a casa de vegades, però no eren gaire
difícils ja que són frases que hem estudiat a classe d'anglès.

6. Et va costar molt ficar-te al paper?
Bastant, sobretot el primer mes, però després era com si fos jo mateix.

7. Estàs satisfet amb el resultat d'aquest crèdit? Creus que vas encertar en escollir aquest crèdit?
Sí que estic satisfet amb el crèdit, i molt.
La veritat és que jo no vaig escollir aquest crèdit perquè no tenia el paper, van ser els
professors els que em van ficar al crèdit de Grease i van encertar.

8. T'agradaria tornar a viure una experiència com aquesta?
Sí. Fins i tot li han dit a la Verónica de tornar-ho a fer.


Miranda Cortés Noller

1. Quin personatge vas representar a l'obra?
Sandy (Olivia Newton-John)

2. Com et vas sentir al estar a sobre d'un escenari? Vas sentir vergonya?
Molt bé, estic acostumada ja que sovint ballo davant de molta gent.
No vaig sentir vergonya.

3. Com creus que va anar l'obra?
Bé, més o menys...

4. Estaves molt nerviosa moments abans de l'obra?
No, gens ni mica.

5. Et va costar molt memoritzar el teu paper?
Sí, molt.

6. Et va costar molt ficar-te en el paper?
No gaire.

7. Estàs satisfeta amb el resultat d'aquest crèdit? Creus que vas aceptar escollint aquest crèdit?
Molt.
Sí.

8. T'agradaria tornar a viure una experiencia com aquesta?
Sí, m'agradaria molt.


Verònica Muñoz

1. Com creus que va anar l'obra?
Molt bé.

2. Estaves nerviosa moments abans a l'obra?
Molt. Molt nerviosa.

3. Estàs satisfeta amb el resultat d'aquest crèdit?
Molt, m'agradat molt fer-ho!

4. T'agradaria tornar a viure una experiencia com aquesta?
Sí, de fet m'han dit per preparar una altra.

5. Et vas inventar tu aquest crèdit? Per què "Grease"?
Sí.
Vaig anar a Londres i vaig veure l'obra, llavors vaig pensar que era una bona idea fer-la a l'IES.

6. Com vas fer per designar cada personatge a als alumnes?
Vaig fer un càsting, cadascú triava quin personatge li agradaria representar, ho representaven i entre tots vam decidir qui ho feia millor.

7. Vas haver de fer molt esforç per tirar endavant aquest crèdit?
Sí, i també els alumnes van haver de fer un esforç molt gran.

8. El últim dia d'assaig, com vas veure els alumnes, s'ho savien o encara els costava?
Vaig veure que sortiria genial!



Carla i Sandra 3r